studio badań telefonicznych

Firmy typu dają możliwość prowadzenia sprzedaży telefonicznej i rozmów telefonicznych opierając się o indywidualne skrypty do statystyki.

To świetna szansa dla średnich firm, szukających firm zewnętrznych prowadzących takie usługi.

W Wikipedii o ankieterze i jego zdaniach

Wywiady kwestionariuszowe mogą być realizowane z użyciem kwestionariusza papierowego PAPI lub elektronicznego CAPI i CATI.

Same wywiady są najczęściej realizowane w: domach respondentów, w miejscach pracy, w miejscach gdzie przebywa dużo osób (in-hall) lub w konkretnych zbiorowościach (badania audytoryjne np.

uczniów szkoły). Zadaniem ankietera bywa też wyłącznie rekrutacja osób na badania - zarówno prowadzone w miejscach publicznych (in-hall) jak i na badania jakościowe np.

zogniskowane wywiady grupowe.

Ankieterzy zajmujący się wyłącznie rekrutacją są często określani mianem rekruterów. Innym zadaniem ankieterów jest przyjmowanie roli "Tajemniczych klientów" w badaniach typu Mystery shopping.

W tym kontekście powinno jednak mówić się o audytorach a nie ankieterach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ankieter

Wikipedia i badania marketingowe

studio badań telefonicznych
Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych.
Pojęcie badań marketingowych jest szersze niż pojęcie badania rynku, a to ostatnie jest ogólniejsze od pojęcia analiza rynku. Umożliwiają one zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwiają uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mogła te potrzeby i życzenia zaspokoić.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe

Obsługa studia cati

Badania cati są badaniami ankietowymi przeprowadzanymi na zlecenie klientów wśród wybranej grupy respondentów.

Głównym rodzajem badań cati są badania telefoniczne, ale osoby zatrudnione w studiu badań cati przeprowadzają również badania przy wykorzystaniu poczty email respondentów oraz zatrudniają tzw.

mystery shopperów, którzy wcielają się w potencjalnych klientów i oceniają pracę różnych sklepów.
Dlatego obsługą studia cati zajmują się specjaliści z dziedziny informatyki i fachowcy od tworzenia stron internetowych oraz telefoniści i osoby układające konkretne ankiety. Studio badań cati zajmuje się także przeprowadzaniem badań społecznych, które potem wykorzystywane są w programach informacyjnych. .