Optymalizacja pod wyszukiwarkę- cytat z Wikipedii

tanie pozycjonowanie Rybnik tanie pozycjonowanie Rybnik
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang.
search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.

Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Proste pisanie ? e-marketing

Pisanie pod pozycjonowanie stron to bardzo popularne zajęcie, zwłaszcza wśród osób, które poszukują tymczasowej pracy.
Trzeba przyznać, że z roku na rok e-marketing coraz szybciej się jednak rozwija i wobec tego dzisiaj możemy już zaobserwować zupełnie przejrzystą ścieżkę kariery. Kiedy warto rozwijać się w tym kierunku? Przede wszystkim osoba tworząca teksty pod pozycjonowanie stron a następnie umieszczająca je na portalach internetowych musi posiadać wykształcenie w tym kierunku.

Warto także mieć wiele różnych zainteresowań, które przydają się w tej branży.

Dodatkowo ułatwieniem jest tak zwane ?lekkie pióro?, czyli zdolność szybkiego tworzenia tekstów nawet na najbardziej zróżnicowane tematy.

Definicja PageRank

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość. Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google.

Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku.

Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang.
page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a.
Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych.
PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console).

Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku.

W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank.

Dodane: 13-03-2017 05:27

Tagi: pozycjonowanie seo marketing internet dla firm e-marketing