Czym są wyniki organiczne?

at-rem.pl
Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych. Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty.

O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1.

Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika.

Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane.

Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie. Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów.

Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi.

Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne

O e-PR. Czym jest? Wikipedia

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych. Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internetŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR

Wikipedia i marketing

at-rem.pl
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011.

Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1.

Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowychŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing.

Widok do druku:

at-rem.pl